Kawan-kawan =D

Sunday, 31 January 2016

Entry tanpa Motif

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ

Dah siap pin, 'ehh terbalik la pulak shawl ni.. tadak orang perasan kot"


Keluar je dari bilik...
+"Woi kak, ang pakai tudung tebalik ka?"
-"Haaa, awat? Biaq ar, elok dah siap baru perasan.. Malas nak perbetoi dah.."

Langkah keluar dari rumah...
+"Awat tudung terbalik tu?" mak aku..
-"Tak perasan masa pakai tadi, takdak orang perasan kot"

Sampai Pantai Merdeka...
+"Ti, shawl ang terbalik ka?" sepupu aku
-"Haaa, aku tak perasan masa pakai tadi."


Ramai pulak yang perasan
Agaknya kalau pegi dengan lagi ramai manusia, lagi ramai orang akan tegur






Saturday, 2 January 2016

#bukulandasan

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Hampir setahun dah benda ni..
Hari ni baru tergerak hati nak sambung cerita..

Alkisahnya, aku ternampak iklan event ni seminggu sebelum hari kejadian..
Dan seperti biasa, nampak je kalendar kosong, aku terus daftar..
Free kan.. Dan seperti biasa jugakla, aku daftar sorang2, terjah menonong sorang2..

Lebih kurang macam nak atasi masalah introvert aku ni la..
Tapi introvert ni memang tak hilang pun..



Sesi memecahkan ais dan taklimat perjalanan event..

Berkumpul di Stesen LRT Kelana Jaya, transit di LRT Masjid Jamek dan tamat di LRT PWTC..
Berpisah di PWTC sebab masing2 nak pegi pesta buku manakala aku bergerak balik sebab baucer buku dah habis..










Event ni bertujuan nak mengajak orang membaca di dalam LRT..
Siap dapat majalan JOM! percuma lagi weh..