Kawan-kawan =D

Saturday, 2 January 2016

#bukulandasan

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Hampir setahun dah benda ni..
Hari ni baru tergerak hati nak sambung cerita..

Alkisahnya, aku ternampak iklan event ni seminggu sebelum hari kejadian..
Dan seperti biasa, nampak je kalendar kosong, aku terus daftar..
Free kan.. Dan seperti biasa jugakla, aku daftar sorang2, terjah menonong sorang2..

Lebih kurang macam nak atasi masalah introvert aku ni la..
Tapi introvert ni memang tak hilang pun..



Sesi memecahkan ais dan taklimat perjalanan event..

Berkumpul di Stesen LRT Kelana Jaya, transit di LRT Masjid Jamek dan tamat di LRT PWTC..
Berpisah di PWTC sebab masing2 nak pegi pesta buku manakala aku bergerak balik sebab baucer buku dah habis..










Event ni bertujuan nak mengajak orang membaca di dalam LRT..
Siap dapat majalan JOM! percuma lagi weh..


No comments:

Post a Comment