Kawan-kawan =D

Thursday, 23 April 2015

Kami Kembar 9

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum




Ni namanya rindu
Terlampau rindu

Gara2 dalam Minn dilamar AO melalui Skype bersama chaperone nya Ked

Kami kembar 9 ni asalnya 9 orang budak tingkatan 6 yang tinggal di asrama..
Yup, dalam kalangan penghuni asrama yang beratus tu, kami ni sembilan orang sahaja..

Kenapa kembar? 
Sebab masing2 sama umur..

Perkataan kembar tu bukan sekadar perkataan
Sebab masing2 dah anggap macam family sendiri

Kalo ada apa2 berita, baik ke buruk ke, memang group tu dulu la yang akan dituju..
Setiap masalah memang dikongsi sama2
Kalo tak kongsi dengan semua pun, salah seorang akan tau..
Dengan diorang, memang tadak nya nak berahsia

Aku memang susah nak terima orang baru masuk dalam hidup aku
Amik tau setiap masalah, gerak geri aku
Tapi aku stay dengan diorang setahun lebih je, dan diorang dah diterima masuk dalam hidup aku dengan mudahnya
Wani terkecuali sebab kitorang kat sekolah tu dari form1

Diorang je yang penah tengok macam mana perangai aku bila manja mengada2
Macam mana aku bila gedik nak mampus
Dan beberapa lagi situasi lain
Sekarang sangat susah nak jumpa
Masing2 sambung belajar, pakat2 bertempiaran

Last jumpa, time kenduri kat umah Kaklong, tu pon baru 5orang
Aku, Zakiah, Hanisah, Suhani dengan Kaklong semestinya

Sejak habis STPM, memang tak dapat lagi nak jumpa semua sekali
Mesti akan ada jugak yang tercicir
Ada halangan

Ada yang dah bertunang, ada yang dah beranak pun
Haila Farahin, tak sempat lagi nak pi gomoi2 Rayyan

Tunggu la one day, 8 orang makcik ni pi melawat awak, haaa lunyai awak kena gomoi hahaha
Time tu awak sendiri pun tatau nak gelak ke nangis sebab dapat mak menakan macam kitorang ni haaaaa

P/s aku tatau pulak kak zakiah pun update pasal benda yang sama haha
SINI


3 comments: