Kawan-kawan =D

Sunday, 21 December 2014

Pencerahan

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Saja ja nak buat pencerahan sikit sebelum ada berita2 pelik lagi yang keluar..



Nampak tak dalam gambar tu tulis apa?
Beli Biar Mereka Cemburu dari penulis aka A.Darwisy aka Anuar Darwisy aka Nua akan dapat novel+autograf, shawl, buku nota dan button badge..
Sebab tu aku suka beli direct dari Nua, sebab dapat free gift macam2


Haaa nampak tu, ada novel+autograf, shawl kat bawah novel tu, buku nota, button badge
Semua benda ni dapat sebagai tanda penghargaan sebab beli novel dia
Tadak istilah saja2 nak bagi, saja2 dapat tanpa sebab



Nampak yang atas tu?
Nua cari review novel dia..
Review terbaik dapat barang D'Herbs
Saguhati dapat shawl Palestin yang Neelofa pakai tu..


Ni aku punya review
Aku cakap apa yang betol, apa yang aku rasa, tadak bodek2, kutuk2 sikit 


Ni pengumuman pemenang
Nampak nama aku?




Dalam envelope tu ada shawl yang Neelofa pakai tu
So aku dapat benda tu lepas aku buat review novel Nua
Bukannya dia saja2 bagi

Kenapa aku beli novel Nua?
Sebab tu tanda sokongan kepada kawan2 FB aku
Sebab tu la aku beli Saya Tunggu Awak (Bonda Nor)
Sebab tu la aku beli Papa Nak Menantu (Hasrudi Jawawi)
Sebab tu la aku beli ILUS dan MYPI (Melur Jelita)

Kebanyakannya aku kenal di FB dan selepas tu baru aku beli karya diorang





Nampak Tshirt hitam yang ramai2 pakai tu?
Tulisan kaler pink tu tulis Karanime
Yang ni waktu Bazar Industri Kreatif kat Central Market
Kelab Peminat Karanime Malaysia dapat bajet, so presiden kelab buat Tshirt
Sapa yang join, dapat tshirt ni..

Aku ada tiga Tshirt ni ; dua kaler putih, satu kaler hitam
Yang putih tu, mula2 aku beli time tshirt ni mula2 release
Yang kedua, aku beli lagi satu sebab adik aku pon nak
Yang hitam tu aku dapat sebab aku join Bazar Industri Kreatif kat atas tu

So tadak yang aku saja2 dapat, tadak sapa nak bagi saja2 kat aku


Benda ni dah lama dipersoalkan tapi sengaja aku lambat update pasal ni
Kalo aku update on the spot, blog aku penuh dengan makian pulak
So tunggu reda dan perasaan aku neutral

Sekian






3 comments:

  1. wah, seronoknya dapat free gift direct macam tu.... saya x pernah tahu lak pasal benda ni... lagipun, saya jarang dah layan novel melayu...

    tahniah anyways ^^, saya klik2 nuff2 juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah tu sebagai penghargaan kpd pembaca..

      terima kasih :)

      Delete