Kawan-kawan =D

Thursday, 4 December 2014

Low Yat

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum

Saja ja nak cita aku pi LowYat tadi
Nak tanya pasal laptop aku
Tetiba ja nak bermanja
Time keja banyak nak mampus ni la dia pon nak manja2 bagai

Then aku plan nak beli earfon dan siap dah decide nak beli kat kedai mana
Sanggup kot turun ke tingkat bawah sekali semata nak beli kat situ
Sebab kedai tu besar kot, so banyak pilihan

Bila dah masuk kedai tu, paham2 je la
Ada la akak yang concern tanya "ye dik, nak cari apa?"
Aku just jawab "takpe2, nak pusing2 tengok dulu" sambil senyum ( sje nk bgtau time tu aku snyum kt dia :) )

So aku pon pusing dan belek segala benda yang terjual kat dalam tu
Tapi yang betulnya aku cari earfon tak jumpa, saje je malas nak tanya akak tu

Dan aku dengar akak tu cakap "haaaa pusing la sampai ke belakang kedai tu haaa"

'lol mak jemah sgt sinisnya'

Aku buat bodoh je, anggap je aku pekak

Siap sambung belek barang lagi
Dan terdengar lagi dia cakap kat kawan dia "dia ingat boleh jumpa barang mekap kot kat belakang tu"

'Double lol'

Dan aku terjumpa earfon yang mahal nak mampus
Terus aku keluar

Tak penah lagi aku jumpa manusia macam tu
Sopan sikit bahasa tu tak boleh ke?

Ke memang aku yang salah?

p/s : aku pon tatau apa motif aku cita pasal ni

1 comment:

  1. follow blog,twitter like fb cik anggur balik di http://inibelogcikanggur.blogspot.com
    terima kasih

    ReplyDelete