Kawan-kawan =D

Monday, 15 December 2014

LIBSTER AWARD

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Aku ditag lagi sekali..
Terima kasih sebab pilih edohayra XD


Ok
Soalan2 nya



1. Antara Sahabat & Cinta siapa lebih Utama?
  • cinta hahaha... cinta tu universal kot.. luas.. cinta kepada family, cinta kepada binatang, cinta kepada sahabat... haaaa semua ada.. 

2. Ciri - ciri suami idaman?

  • aku bagi jawapan klise ek
  • boleh jadi imam
  • tak merokok
  • boleh masak
  • suka seni
  • bla bla bla


3. Candle light dinner bersama Hafiz Awan Nano atau Lee Kwang Soo, jika diberi pilihan?

  • candle light dinner? memang tak la.. tapi kalau bagi pilihan jugak, errrr sapa2 je la yang nak belanja aku

4. Perempuan atau Lelaki yang lebih melecehkan?

  • sama ja dua2.. cara je berbeza

5.  Filem Melayu, Hollywood atau Bollywood lebih awesome?

  • melayu best
  • hollywood best
  • bollywood double best


6. Jika terjumpa RM10,000 dihadapan pintu rumah, apakah yang awak akan lakukan?

  • bagitau mak aku "ma, ada duit depan umah kita"
  • bagitau bapak aku "ayah, ada duit jatuh dari langit"
  • then, baru pikir apa nak buat

7. Ceritakan tentang rumah Idaman awak?

  • rumah aku ada laman yang sangat luas
  • rumah aku ada library

8. Jika saya seorang Perdana Menteri...?

  • sistem pentadbiran Islam dijalankan.. tu yang konfem

9. Saya tidak sabar untuk...?

  • aku tak sabar nak makan buat masa ni.. sebab aku sangat lapar

10. Sasaran hidup 10 tahun akan datang?

  • ada banyak plan sebenarnya.. tapi aku rasa macam tamau dedahkan lagi haha

11. Teringin hidup berjiran dengan....?

  • Siti Zakiah Abd Rasid aka imantizz_truper.. i'll make sure dia akan jadi jiran aku




1 comment:

  1. Whoaa....terkesima aku..hahahaha..tapi,yes..kita akan jadi jiran...x kisah la kita bujang ka dah kahwin ka...at least,kita jadi jiran..hahahaha

    ReplyDelete