Kawan-kawan =D

Thursday, 25 December 2014

Imbau Kenangan #1

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Dulu aku penah keja sebagai kerani di sebuah kilang
Ada sorang kakak ni, dia pon kerani jugak
Dia selalu mintak aku downloadkan lagu2 baru dan bluetooth kan kat dia
Lagu2 cinta, Akim, HyperAct, dan macam2 la lagu yang aku pon tak penah dengaq

Dan satu ari, aku cakap kat dia
"Kak Ida, on bluetooth.. Nak bagi lagu.."
Dia pon dengan semangatnya terus on bluetooth..

Dah abeh bluetooth, aku pesan kat dia..
"Kak Ida, lagu ni, balik sampai umah, duduk dalam bilik, baru dengaq tau..
Jangan dengaq masa tengah bawak keta pulak.."
Dia pon iakan je..

Aku takut kalo dia bukak lagu2 yang aku bagi waktu bawak keta, kang terkejut, eksiden pulak..

Lagu apa aku bagi?














Hehe keesokan harinya, dalam ofis, aku kena maki dengan dia hahaha
"Hang ni la Izzati, nak mampuih sungguh ngan kak Ida.. Naseb baik aku tadak sakit jantung, bla bla bla".. dia bebel..



2 comments: