Kawan-kawan =D

Tuesday, 4 November 2014

Karnival Upin & Ipin 2014

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum...



Teruja pulak tengok iklan Karnival Upin & Ipin 2014 ni

Tipu sangat la kalo ada orang cakap yang dia tak kenal pasangan kembar botak ni..
Sepupu aku yang umor 3tahun pon dah memang minat sangat dengan diorang ni..
Petang2 je tercangak depan tv tu haa nak tengok Upin & Ipin..

Dan bila tau je dalam henfon aku ada video Upin & Ipin, memang dia buat henfon tu dia punya la..
Main aci ligan pulak semata2 nak dapatkan henfon tu balik..

Dan sekarang Upin & Ipin ada menganjurkan Karnival Upin & Ipin 2014
Maklumat selanjutnya seperti di bawah


Karnival Upin & Ipin 2014
Lokasi : PICC, Putrajaya
Masa : 9 pagi – 10 malam
Masuk adalah PERCUMA


Yang paling penting, masuk percuma kau
Dah la macam-macam aktiviti boleh buat dalam tu
Ada games, boleh bergambar ber'selfie' dengan maskot dan dubbers (seiyuu dalam bahasa Jepun) diorang

Jemput la join ramai2
Rugi kot kalo tak join


4 comments:

  1. #417 follow sini.
    wah best ni....kena pujuk hubby ajak anak g sane hehe

    ReplyDelete
  2. salam singgah blog sponsor :) http://blogparihh.blogspot.com/2014/10/giveaway-cuti-sekolah-by-jiwarosak.html

    ReplyDelete
  3. Edohayra,

    Saya dah tag awak juga untuk Libester Award
    http://thenamyblog.blogspot.com/2014/11/libster-award-dicalon-mencalon.html

    tq

    ReplyDelete
  4. wah.. kalau dekat memang nak pergi.. nasib baik jauh.. alahai..

    ReplyDelete