Kawan-kawan =D

Wednesday, 15 October 2014

Kawan

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Aku ada kawan
Aku ada kawan yang setiap kali jumpa, dia akan tanya "dah solat?"
Aku ada kawan yang setiap kali jumpa, dia akan tanya "dah makan?"
Aku ada kawan yang keep on cakap kat aku"belajar rajin2"
Aku ada kawan yang selalu cakap "jaga diri, jaga iman"

Aku ada kawan yang 24/7 ada untuk aku
Aku ada kawan yang selalu dengar setiap angan2 aku
Aku ada kawan yang jadikan aku orang pertama yang dengar cerita2 dia
Aku ada kawan yang akan ada dengan aku bila aku ada masalah

Aku ada kawan yang boleh detect waktu aku ada masalah
Aku ada kawan yang jadikan aku orang pertama dengar segala masalah dia
Aku ada kawan yang boleh aku anggap sebagai kakak2 aku
Aku ada kawan yang boleh aku ajak teman aku join mana2 event
Aku ada kawan yang selalu tanya "wei, ang bila nak kawen?"
( yang ni annoying)


Kesimpulannya, aku sayang kawan2 aku ^,^
http://www.smileycodes.info

4 comments:

  1. seronoknya ada kwn macam tu...jaga elok2..!

    ReplyDelete
  2. saya dah follow blog ini.kalau sudi follow balik.http://missnabihah.blogspot.com/p/blog-page_13.html terima kasih

    ReplyDelete
  3. aku kawan hg yg selalu tanya hg makan..hahahaha

    ReplyDelete