Kawan-kawan =D

Thursday, 12 June 2014

Kelab Peminat Karanime Malaysia @ MyPutrajayaFM

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum...



Rasanya aku penah mention pasal Kelab Kartun Malaysia kat sini kan..

Actually tadi presiden kelab dijemput ke MyPutrajayaFM..
Lebih kurang macam nak perkenalkan kelab ni kepada dunia la...

Aku join kelab ni dah lama..
Dah dekat tiga tahun rasanya..

Waktu aku join, ahli tak ramai pon..
Tapi sekarang, dekat group dah ada 11k ahli..
Tapi yela, bukan semua ahli aktif kan..

Time KPK post benda ni dekat group, aku memang dah bersiap2 nak keluar dah...
Boleh pulak hold kan dulu niat tu...
Try buka MyPutrajayaFM..

Bila dengar lagu2 anime dekat radio, tatau la cemana nak cakap tahap excited tu macam mana..
Rasa macam benda yang aku minat selama ni dapat pengiktirafan...
Haaa macam tu la lebih kurang...

Bukan nya nak cakap sebelum ni, anime tak dapat pengiktirafan ke apa..
Tapi benda2 macam ni kurang..
Diorang tak tau kat nak tonjolkan diorang punya minat..
Memangla ada je event2 yang diorganised, tapi berapa kerat sangat la yang mampu pegi kan..

So bila ada benda2 macam ni, ada radio yang sudi mainkan lagu2 macam ni..
Kind of satu berita baik la untuk kitorang...

Owh esok pon dia akan mainkan lagi lagu2 anime..
Try la bukak.. 


p/s aku rasa banyak ayat aku merapu dan tunggang langgang =,="

karanime = kartun + anime

4 comments: