Kawan-kawan =D

Monday, 9 June 2014

Comic Art Festival @ Annexe Gallery (7 & 8 June)

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum...

Kesimpulannya....

1st day


2nd day


Haha tak menyempat... Dah masuk kesimpulannya terus..
Nampak sangat malas nak menulis..

Alkisahnya macam ni...

Actually aku tatau pon wheres on earth Annexe Gallery tu
Yang aku tau, kat Cental Market..

Sampai je CM, nampak benda alah ni..


Tapi tatau kat celah mana galeri tu....
So aku pon jalan menonong je straight ke depan, dan at last nampak CAF punya banner...

Ikot je direction dan sampai Alhamdulillah...



Tu dia punya tiket masuk, RM10
Gedabak punya besar..
Tiket tu valid for both days..

Tapi bila masuk, aku tatau nak menuju kemana hahaha

Aku just tau Comichat je

So aku cari booth Comichat je la....

Memang plan mula2 tu, aku nak pegi survey je..
Keesokan hari tu baru nak beli...

Dekat booth tu, belek je suma komik...
Amik satu, inche yang jaga booth tu pon terangkan pasal buku tu..
Amik lagi satu, dia terangkan lagi...
Pegang lagi satu, dia terangkan lagi...

Yang mulut aku dok kumat kamit congak harga...
Sambil dok pikir, "bagus nya inche ni, aku tak dan nak tanya, dia dah terang perabeh.." 
Kagum sat..

Dia pulak macam tau2 je, aku dok pulun congak..
Dia cakap, " owh kalo tiga2 ni, rm15"

Aku macam "owh rm15 ja"
"Ok lah, amik tiga2 ni"

Hahahaha memang tak menahan...
Sambil kutuk diri sendiri, "mana azam ang pasang kat luar tadi?"

Ikotkan ati, nak beli sekali button badge diorang sekali, tapi pikir balik..
Owh esok aku nak mai lagi, so tak payah beli la...

Tapi memang patot aku tak menahan pon, sebab malam tu, diorang update, komik The Ardin's tu dah sold out...
So ada la hikmah aku tak menahan tu...


Ni hasil hari pertama tu...
Siap dapat bookmark percuma lagi...

The second day tu, plan nak p awal pagi..

Tup2 ada orang ajak dating pulak... (next entry aku cita)

So dalam pukol 3 lebih baru pi..

Oleh sebab memang plan nak beli button badge je, aku pon beli yang tu je la...
Dengan sketch book...
Sketch book la sangat, tangan keras macam kayu pon gagah nak beli sketch book...

Dan aku suruh inche yang jaga booth tu lukis something dekat sketch book tu..
Memandai je kan..

Dah aku tengok tadak orang dekat booth..
Aku suruh je la...

Dia pon cakap, "ehh boleh2"
hihihi



Hasil ari kedua

p/s: dua ari aku taip entry ni.. so ayat pon macam serabut, tunggang langgang
 gomen =,="


2 comments:

  1. untung la boleh jumpa incik yang jaga booth tu...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn jeles... dduk diam2 dgn truper tu ckup...

      Delete