Kawan-kawan =D

Sunday, 6 January 2013

Segmen : Saya Blogger Negeri .......

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..



I am proudly from KEDAH haha

Bangga beb jadi budak Kedah..
Nak tau kenapa Kedah best??

-Makanan murah, barang2 pon murah
-Kampung2 yang cantik sebab boleh dikatakan suma kampung da sawah padi termasuklah kampung aku
- Tapi aku paling bangga dengan Kedah kerana bahasa percakapan nya..
- Bagi aku, memang loghat Kedah paling best haha
Betoi dak Apit??

Aku tag Makcik Imantizz..
Orang Kedah jugak..

Peace XD


Thursday, 3 January 2013

Hakikat Mencuri dan Dicuri

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Baru je landing kat depan tv ngan bapak aku, tiba2 mak aku cakap..




"Izzati, hari ni catat rekod, ada orang curi pisang ayah hang kat kebun tu.."

'Aku tergamam' "Curi banyak ka?"

"9 mayang"

"Tau dak sapa yang curi?"

"Kenai.. Abang kepada .............."

"Owh"

--------------------------------------------------------------------------------------

Minggu lepas ayah aku baru balik dari kebun..

"Pisang kena curi lagi.. 4 mayang.."

Astaghfirullah.. Tatau nak cakap pa dah..