Kawan-kawan =D

Saturday, 7 December 2013

Jumaat Again

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ

Assalamualaikum...

It's about Jumaat again..
Skarang ni entri aku sumanya pasal ari Jumaat

Okeyhh, tapi Jumaat kali ni lain sikit
Sebab aku ada geng nak berjalan...

Dan orang tu,,

Siti Zakiah la
Sapa lagi kan
 
Ajak Wani, Wani ada kelas plak..
Alaaa..

Dia mai KL straight away from Unisel hehe
Ksian dia, keluar awai2
Dia dah keluar pon, aku boleh duk berguling2 atas katil lagi

Dia sampai sini dalam 10 lebih..
Aku tunggu ja dia dekat KL Sentral

Kitorang nak tengok wayang je pown..
Nak menuju ke kedai buku yang aku cita tu, memang tak la..
Masing2 tadak bajet..

So kitorang just ke Times Square
Pi cari GSC, dan decide, buat MOVIE MARATHON
Hahaha plan nak buat dekat Kedah dulu tak tercapai

Hajat tercapai kat KL rupanya

Kitorang tengok

 
 Yang ni pukol 12, Zakiah yang bayar sebab dia nak tengok huhu..

Bagi aku, not bad la..
Cerita pasal dua orang yang bersungguh2 nak berubah dan nak sangat jumpa UAI
Banyak sangat dugaan diorang time nak pegi ceramah UAI
Dan ada jugak selit cerita pasal perjalanan jemaah tabligh..

Aku tengok cita ni sebab aku minat Pierre Andre =,='

Habis dalam pukol 2, pi cari surau..
Lepas tu jalan2 sat, jumpa keychain neh hahaha

Kak Zakiah la tunjuk
She knows me so well, i guess





Dan pukol 3, kitorang tengok


Haa ni la tujuan utama aku keluar semalam
Yang ni aku la pulak yang bayar, sebab aku yang beria excited sangat nak tengok =D

Okeyh, cita neh sumpah best
Sapa yang tak tengok lagi, p tengok sekarang jugak..
Seriusly, memang sangat best..
Lagu pon best..
Boleh buat aku sengih sepanjang tengok cita neh
Keluar panggung pon boleh sengih lagi, kira memang best la

Sayangnya, kitorang tengok 2D
Sambil tengok, aku dok bayang keadaan kalo tengok 3D
Sebab animation dia cantik

Kalo nak tengok 3D, memang mimpi la
Sebab lewat sangat..





Abeh cita tu dalam pukol 5, berebut naik monorel ke KL Sentral yang paling tak leh blah
Sangat2 padat
Zakiah tanya, "macam mana la ang hidup macam neh?"
Hehe aku sengih je

Kitorang cari makan kat KL Sentral
Rasa Ayamas




Pukol 7, kitorang berangkat pulang..
Sekian, terima kasih..


4 comments:

  1. gambar aku 1st..hahahaha...banyak lagi benda yang kita tak buat..jgn lupa..hehehe

    ReplyDelete
  2. tudia.. mmg marathon movie sungguh..

    eh, imantizz tu, siti zakiah ke..? owh.. baru tahu nama beliau yg sebenar.. rupa je x beberapa nak nampak lagi.. hehehe
    dah lama x singgah sini.. blog imantizz tu pun dah lama x singgah.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. marathon movie best =D

      a'ah dia la tu hehehe
      edo pon dh lama tak singgah blog inche pha is..
      xsempat T^T

      Delete