Kawan-kawan =D

Wednesday, 25 September 2013

#11 UNIC - Insan Bernama Kekasih

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Memandangkan ari ni dari hostel ke kampus, dari kampus ke hostel,
aku dok ulang dengaq lagu ni ja, so aku nak share lirik lagu neh..

Mula2 ingat nak ikot stail AbgFeroz,
dengaq, ulang 10kali, tulis lengkap lirik satu lagu
Hehe tapi aku tak mampu

Dah berpuluh kali ulang pon tak boleh nak tangkap jugak lirik dia
So aku guna khidmat pakcik Google la

Unic - Insan Bernama Kekasih

Debar hatiku membisik rindu 
Ingin aku katakan kau gadis idaman 
Adakah mungkin kau kumiliki
Untuk aku jadikan insan bernama kekasih

Keayuan yang tergambar lukisan nur iman
Bersulamkan keindahan santun perkataan
Bagai putih salju mendinginkan hangat perasaan
Mengusir segala resah di jiwa

Ku sampaikan salam ucapan mesra
dan merisik khabar berita
Masihkah ada peluang
Untukku melafazkan cinta

Umpama rembulan jatuh ke riba
Mendengar khabaran dariNya
Padaku kau memendam rasa

PadaMu oh tuhan
Ku memohon keredhaan 
Nur Kasih yang ku damba
Kekal hingga ke syurga

Hanya satu yang ku pinta kebaikan dariNya 
Moga dipeliharakan tulus cinta kita
Agar kukuh ikatan yang murni bahgia selamanya
Dengan lafaz pernikahan yang mulia

Datanglah kasihmu dalam diriku
Menghiasi ruang hatiku
Akan ku sambutnya dengan 
Sujud penuh kesyukuran

Ku harap jalinan kan berpanjangan 
Selagi kasih yang terbina 
Kerana cinta kepadaNya

Ku sampakan salam ucapan mesra
dan merisik khabar berita
Masihkah ada peluang
Untukku melafaz cinta

Umpama rembulan jatuh ke riba
Mendengar khabaran dariNya
Padaku kau memendam rasa

Kau kusayangi teman sejati
Dikaulah sesungguhnya 
Insan bernama Kekasih


Sumber

2 comments: