Kawan-kawan =D

Monday, 13 May 2013

Explore Pekan Rabu

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Kaki ku sakit banyak berjalan

Jalan pusing2 Pekan Rabu..

Date aku??

purple



.....................................................................................................................................

Pagi2 pon dah hampir2 tertinggal bas..
Gara2 bas awal 15 minit

Zakiah kata bas pukul 0710
Tapi bas sampai pukol 0655

Nasib baik la aku sempat sampai huhu

sungai petani

bas


Then dari stesen Sg Petani, kitorang naik Transnasional sampai Pekan Rabu

Around 1hour n 30min

Tambang dari SP ke Pekan Rabu RM6.70

Dan la berchenta dalam bas tu

pekan rabu




Sampai je, singgah Guardian dulu..
Macam la dekat SP tadak Guardian huh

Then kitorang setel kan tujuan utama  kami pi..

perpustakaan


Lepas tu, haha Ronda Time!!!!!!!!!

Kami jenguk First Lady, butik pengantin, kedai jual surat khabar..

Ternampak pintu masuk neh..

entrance


Tapi bila jenguk, tadak orang pon..
Zakiah ajak p Popular..

Siti Zakiah kata kat City Plaza tadak Popular
So kami jalan ke Star Parade hanya kerana nak p Popular

sada

polis

ukir mall

star parade

star parade

popular

tnb


Oleh sebab kitorang ni rajin bangun pagi, time kami p, Popular tak bukak g..



gulati's

menara
Menara Alor Setaq
Oyeaahhh



tm

pusat dakwah


Kami patah balik ke City Plaza
Pusing2 City Plaza, guess what??
Aku nampak Popular..

Hehe mula la aku nak berceramah kat Zakiah
Tadi kata tadak, tup2 dok depan mata

Bertapa sat dalam Popular
Then p tengok 99 Kali Rindu
Not bad
Mesej tu sampai, walaupon ada certain part yang sedih tapi bagi aku lucu haha

Mula2 Zakiah ajak aku tengok Bisikan Syaitan..
Bisikan Syaitan??
Hello...!! Husni Izzati @ EdoHayra dengan cita hantu tak boleh berganding bersama
Aku cakap kat Zakiah, "kalo ang nak tengok, p tengok sorang2"
Dia kata aku kejam..


bisikan syaitan

bunga
Zakiah kata nak bagi menda alah bunga ni kat aku..
Aku cakap "kalau ang bagi kat aku, satgi nak balik, aku bagi kat pakcik bas"
Betapa tidak romantiknya aku hahaha


Lepas tu kita p solat..
Then makan..

Sementara tunggu bas sampai, pusing2 Kompleks Pekan Rabu..


pekan rabu

pekan rabu

pekan rabu



Pukol 4lebih, naik bas dan balik..


p/s : Zakiah suka masuk kedai yang jual keychain, teddy bear, pink n etc..
Kedai yang jual stuff comel2..






No comments:

Post a Comment