Kawan-kawan =D

Friday, 24 August 2012

Kenangan Raya 2012

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Pejam celik pejam celik dah raya dah kita..
Kesimpulannya aku memang tak update blog langsong time bulan posa ni..
Is it true huh?
Rasanya la haha
Actually banyak sangat benda yang jadi sepanjang bulan posa ari tu..
Kalo nak cita, memang tak tertulis la..
Banyak sangat..

Bagi aku raya tahun 2012 ni sangat best..
Banyak jugak impian aku ntok raya ni tercapai walaupon tak semua..
Takpa, takpa aku akan pastikan next year, suma impian aku tercapai..

Aku berterima kasih sangat2 dekat adik aku sebab bila mak aku tanya,
“tahun ni nak tema kaler pa?”
Dia jawab, “hitam putih..”
Aku yang mendengar, ‘hahaha aku suka.. kena tema ngan blog aku plak..’

Ni langsir mak aku jahit sdiri okeh..
Sapa2 nak tempah pon boleh hehe


Raya ketiga, Kak Zakiah mai umah aku haha
Aku jamu air roselle dgn kuih ja Y^,^Y

Raya keempat, aku , Wani ngan Reani ronda2 nak beraya la kononnya..
Xsangka kitorang pakat2 pakai baju corak polkadot
Unplanned, unpredictable hoho
Keluar umah pagi, balik pon dah petang sangat, tapi p dua buah rumah ja haha
Mula2 kitorang p umah Cikgu Jamal a.k.a Ayahanda Jamal..
Dah dua kali p pon, kami masih sesat hoho..

Dengan ayahanda Jamal n Reani


Ala xnmpak muka Wani la plak

Ayahanda Jamal ku sayang hakhak


Lepas tu, kitorang p umah Salwani d Yan..
Actually kitorang tak plan pon..
Aku dengan Wani pon tak expect yang kitorang akan beraya sampai dekat Yan sana nuh..
Aku ingat nak round Sg. Petani ja huh
Terkejut gak la bila Reani kata nak p umah Salwani..
Tapi aku ikot je la, bukan aku yang kena drive kan..
Family Salwani buat kenduri akikah sebenarnya..
Jumpa Dayah kat situ
Lepas makan tu, sempat la jugak kitorang photoshoot kat bendang 
Oyeah Y^,^Y

Wani, Reani, Dayah...

Salwani, Reani, Wani, Dayah,...


Raya ni jugak, impian aku nak wat kek yang bertemakan kaler lencana sekolah aku tercapai  >,<

Sama dak??
Ada kaler hijau, kuning ngan merah


Aku jugak berpeluang ntok bagi duit raya kat mak ayah ngan adik aku..
Memang hepi sangat bila tengok diorang seronok dapat duit raya haha
Precious moment tau..

Impian2 yang tak tercapai tu, InsyaAllah next year akan tercapai..



No comments:

Post a Comment