Kawan-kawan =D

Sunday, 15 July 2012

Pilih Kasih

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..

Tadi aku dengaq mak aku cita kat bapak aku *curi dengaq haha
Kawan mak aku neh da sekor kucing baru beranak..
Anak dia sekor itam, sekor putih..

Bla anak dia yang putih ni nak menyusu, dia bagi..
Tapi bila anak dia yang itam ni nak menyusu, dia tendang..
Ceh diskriminasi btoi..
Xsangka kucing pon pilih kasih jugak..
Ala2 dasar aperteid plak *btoi tak aku eja??

Mak aku bagi tip baik punya kat tuan punya kucing neh..
"nanti kalo ang tengok kucing tu tendang lagi anak dia, ang pi jentik telinga dia.."

Haha Bibi slalu kena jentik telinga dengan mak aku kalo dia wat salah..

Bibi

Penah sekali tu dia muntah kat dalam umah, mak aku jentik telinga dia..
Satu ari mak aku bebel kat dia..
Dia pon macam tau2 je yang mak aku ni dok bebel kat dia..
Langsong dia tak masok umah haha


p/s : Got to go.. nak pi umah makngah, makan durian..

2 comments:

  1. hahaha..kucing pun paham org berleter..hahaha..mak grg jugak no? hehehe

    ReplyDelete
  2. haha tgu g..
    mak aku mmg garang pon

    ReplyDelete