Kawan-kawan =D

Thursday, 3 May 2012

Quizilla #1

?ِ?ْ?ِ ???ّ?ِ ???َّ?ْ?َ?ِ ???َّ?ِ?ْ?ِ
???َّ??َ?ُ ?َ?َ?ْ?ُ?ْ ?َ?َ?ْ?َ?ُ ????ِ ?َ?َ?َ?َ??ُ?ُ
Assalamualaikum..



Halu halu..
Haha dah lama tak update blog kan.. Dah penuh dah sawang.. Huh penat aku cuci tadi.. dan memang confirm la smua labah-labah akan boikot aku sebab aku musnah kan rumah diorang kan ^^

Ok Edohayra, enough merapu.. Ntah apa2 punya intro..
Aku tak tau la kenapa network internet kat umah aku ni sangat slow, nak bukak Blogger Dashboard pon tak boleh.. Agaknya kampung aku ni dok ceruk2 pendalaman sangat kot nowh..

Actually aku malas nak cakap panjang2 walaupon banyak benda yang berlaku sebenarnya..
Tapi aku tadak mood nak tulis la plak..

Nanti2 la aku cita ek..

Ari ni aku nak perkenalkan korang dengan satu website neh.. Quizilla namanya..
Kat sini korang boleh jawab kuiz personaliti, nak post story ke, lirik, poem pon boleh..
Aku selalu la jugak jawab kuiz2 kat sini..
Juz 4 fun ok.. Bukan untuk dipercaya..
Ulang suara...!!!
Kuiz2 kat sini hanya untuk suka2, bukan untuk dipercaya ok..

Kang nanti bila ada yang tak sama ngan diri korang, korang mai marah aku pulak sebab perkenalkan website ni kat korang..

So sapa2 yang nak try, klik SINI..

That's all..


Currently listen to Terukir di Bintang - Yuna

No comments:

Post a Comment